SC GOGOBABY SRL, cu sediul in Ploiesti, Str Domnisori, Nr 86, CUI 42181921, inregistrata la Registrul Comertului cu nr J29/177.2020, declara pe propia raspundere, in conformitate cu prevederile O.G.nr.21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii296/2004 privind Codul Consumului si ale Legii nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile acestora ca produsele comercializate sunt in conformitate cu normele in vigoare ale Comunitatii Europene.
Pentru produsele comercializate, SC GOGOBABY SRL acorda o garantie de conformitate in conditiile Legii 449/2003, calculata de la data achizionarii produselor , garantie oferita in baza facturii.
Modalitatea de asigurare a garanției de conformitate
- În condițiile Legii 449/2003, vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existent la momentul livrării produselor.
- În cazul constatării lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, ca măsura reparatorie, înlocuirea sau repararea produsului în funcție de opțiunea sa, în fiecare caz fără plată, cu excepţia cazului în care această solicitare este imposibilă sau de a beneficia de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezilierea contractului privind acele produse, în condițiile Legii 449/2003 (art.13 si 14).
- Orice reparare sau înlocuire a produselor va facută în cadrul unei perioade rezonabile stabilită în funcție de gravitatea defectului. Perioada de reparare sau înlocuire a produsului se va specifica în momentul când Cumpărătorul predă Vânzătorului produsul defect.
- Lipsa conformității produselor trebuie notificată vânzătorului într-un termen de 3 zile de la data constatării acesteia. Dacă Cumpărătorul nu îl informează pe Vânzator despre lipsa de conformitate a produsului în termen de 3 zile de la data la care constată acest lucru, el nu mai poate solicita măsuri reparatorii.
- Lipsa conformității aparută intr-un termen de 1 lună de la livrarea produsului este presupusă că a existat la momentul livrării acestuia, până la proba contrară. Dacă această lipsă de conformitate a produsului apare după această dată, Cumpărătorul trebuie să facă dovada că acesta a existat încă de la data achiziției.
- Produsele beneficiază de garanţie pentru vicii de fabricație dovedite pe baza expertizei efectuate de un organ neutru abilitat.
- Constatarea defectului / lipsei de conformitate se face după recepționarea produsului de la client. Taxele de transport aferente sunt suportate de către client şi se restitule doar în cazul în care se constată defectiunea din fabrica/ lipsei de conformitate.
Ce acopera garantia legala GOGOBABY:
- orice defect de producţie, orice lipsă de conformitate.
Ce nu acoperă garanţia legală GOGOBABY:
- uzura normală a produsului;
- utilizarea defectuoasă a produsului și nerespectarea instrucțiunilor de utilizare ale acestuia;
- deteriorarea accidentală sau intenționată a produsului;
- deteriorările cauzate de către companiile de trafic aerian;
- reparaţiile sau modificările executate de către o persoană neautorizată;
- utilizarea unor accesorii sau piese de schimb neomologate de către GOGOBABY;
- răzgândirea clientului cu privire la achiziția efectuată;
- produsul nu mai corespunde dimensiunilor copilului;
- deteriorarea bureților care îmbracă mânerele căruciorului, roților şi materialelor textile ca urmare a utilizării produsului.
Conform legii, produsele gonflabile nu beneficiaza de garantie, de aceea GOGOBABY recomanda si asigura schimbul produselor cu defect in termen de 48 de ore de la receptionarea coletului - recomandam umflarea si probarea produsului in maxim 48 de ore pentru a sesiza orice defect de fabricatie. Orice sesizare primita ulterior, nu face obiectul returului sau a garantiei.
Procedura în caz de defecţiune a produsului aflat în garanţie:
- în primă instanţă, vă rugăm să contactaţi vânzătorul de la care ați achiziţionat produsul şi să îi furnizați dovada achiziţiei (chitanţa de la curier, număr comandă, factura din cont etc);
- dacă produsul se va considera defect după evaluarea acestuia, GOGOBABY poate proceda astfel, după caz:
-va oferi piese de schimb,
-va repara produsul;
- sau îl va schimba - în acest caz, produsul defect şi aflat în garanţie se va schimba cu un produs identic sau similar, dacă produsul deținut de client nu se mai află în stoc, nu se mai produce sau prezintă vicii ascunse sau care nu au putut fi prevăzute la momentul achiziţiei. În condiţiile în care clientul va accepta produsul similar, iar acesta este mai ieftin decât cel achiziționat initial sau se află într-o campanie de reducere, se va lua in considerare prețul întreg al produsului similar (ofertele nu pot fi cumulate), iar diferența dintre acesta și produsul iniţial se va achita în produse, la alegerea clientului.
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facută într-un termen de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunostința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-primire (curier).